طراحی وب سایت استاتیک

وب سایت های استاتیک یا ثابت وب سایت هایی هستند که اطلاعات موجود در آن بصورت مداوم نشان داده می شوند و نیازی به انجام تغییرات یا به روز رسانی در کوتاه مدت نیست.

این گونه وب سایت برای افرادی مناسب است که تمایل دارند مشخصات خود یا موسسه تحت نظرشان، اطلاعاتی راجع به حوزه فعالیت، سوابق، خدمات، محصولات، اطلاعات تماس و مواردی از این دست را در اختیار مخاطبین خود قرار دهند.

از آنجا که این گونه اطلاعات در بازه های زمانی کوتاه مدت تغییر چندانی نمی کنند لذا نیازی نیست که طراحی اجزای سایت را در کوتاه مدت عوض کرد. از مهم ترین مزایای این گونه وب سایت ها این است که امکان شخصی سازی بیشتر در طراحی وجود دارد و هزینه راه اندازی کمتری دارند.

وب سایت های استاتیک یا ثابت برای افراد یا موسساتی مناسب است که خود آشنایی چندانی با اصول مدیریت وب سایت نداشته و یا تمایلی نداشته باشند که درگیر فعالیت های مربوط به بروزرسانی سایت شوند.

طراحان وب سایت در مرکز توسعه مهارت های آکادمیک ایده آمادگی کامل دارند تا اینگونه وب سایت ها را در دوره زمانی کوتاهی برای شما آماده کرده و تا زمان کسب رضایت کامل شما، کار طراحی را ادامه دهند.