ترجمه توصیه نامه

توصیه نامه (Recommendation Letter)، از جمله مدارکی است که می تواند تا حد زیادی بازگو کننده قابلیت ها و سوابق فردی باشد. توصیه نامه‌ ، نوعی نامه مکتوب است که در آن استاد، کارفرما و یا کسی که شما را به خوبی می شناسد و خود نیز از جایگاه عملی یا کاری معتبری برخودار هست اقدام به نگارش آن می کند. در یک توصیه نامه هدف آن است که توانایی های فرد در خصوص زمینه کاری یا علمی که او مشتاق به ادامه فعالیت در آن زمینه است نشان داده شود. این توصیه نامه ها نوعی تصویر ذهنی در افراد تصمیم گیرنده ایجاد می کند که به آنها کمک می نماید در پذیرش و یا رد تقاضای فرد متقاضی با اطمینان بیشتری عمل کنند. توصیه نامه ها که توسط استاد، کارفرما و یا سایرین نوشته میشود به عنوان بخشی از روند تقاضای کار یا ادامه تحصیل حائز اهمیت فراوان هستند.

عموما در حوزه های دانشگاهی، اساتید به عنوان معتبرترین معرف ها وظیفه و مسئولیت نگارش توصیه نامه را بر عهده دارند، چرا که آنها شناخت و آگاهی بیشتری در خصوص قابلیت ها، علائق و استعدادهای دانشجویان خود دارند. اما گاهی اوقات به واسطه مشغله کاری، و یا دلایل دیگر نیاز می شود که فردی دیگر توصیه نامه را به شکل استاندارد و موثر تهیه کرده تا پس از تایید محتوا و تطبیق مطالب مندرج با واقعیات و نقطه نظرات اساتید، توسط ایشان یا مدیر مربوطه تایید و امضا گردد.

مرکز توسعه مهارت های آکادمیک ایده به منظور یاری رساندن به افراد متقاضی کار یا ادامه تحصیل در مراکز معتبر، خدمات نگارش و ترجمه توصیه نامه را برای اساتید دانشگاه، دانشجویان، و کارفرمایان و کارجویان فراهم ساخته است. افراد متقاضی برای داشتن توصیه نامه ای معتبر لازم است علاوه بر ارائه اطلاعات شخصی، جزییاتی دیگر را برای ما ارسال نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن توصیه نامه ای کامل، گویا و موثر را دریافت نمایند. اطلاعاتی که برای نگارش توصیه نامه مورد نیاز است عبارتند از: دروس تحصیلی مورد علاقه، مشخصات دانشگاه یا مرکز مورد نظر، نقاط قدرت شما، قابلیت همکاری با سایرین، مهارتهای رهبری، میزان حرفه ای بودن، وقت شناسی، کارایی، مهارتهای تحصیلی، پتانسیل موفقیت در ادامه تحصیلات درمقطع تکمیلی، و غیره.

استفاده از خدمات حرفه ای نگارش و ترجمه توصیه نامه به شما کمک می کند تا توصیه نامه ای متمایز و قدرتمند را برای خود فراهم نمایید و شانس خود را برای موفقیت در امر پذیرش بالا ببرید.

علاوه بر ترجمه توصیه نامه، خدمات ارائه شده در این خصوص به سه شکل دیگر نیز ارائه می شوند:

حالت اول، نگارش توصیه نامه بصورت کامل: که در این حالت متقاضی پرسشنامه ای را دریافت کرده و پس از تکمیل و ارسال آن برای کارشناسان ما، توصیه نامه مربوطه نگارش (در صورت نیاز ترجمه) می شود و برای متقاضی ارسال می گردد؛

حالت دوم، خدمات مشاوره نگارش توصیه نامه: که در این حالت متقاضی پس از ارسال تقاضا بصورت اینترنتی یا تلفنی مشاوره و راهنمایی می شود؛

حالت سوم، خدمات ویرایش توصیه نامه: که در این حالت توصیه نامه توسط متقاضی تهیه شده و صرفا جهت تحلیل و اصلاح و نظر دهی به این مرکز ارسال شده و پس از بازبینی و ارائه توصیه های لازم به درخواست کننده عودت داده می شود.