جزوه های آموزشی

اساتید و مدرسانی که تمایل دارند جزوات آموزشی خود را به شکلی مدون و بصورت کتابچه، کتاب، و … ارائه دهند می توانند با تماس با کارشناسان ما از مشاوره و خدمات مربوطه استفاده نمایند.

کارشناسان این مرکز آمادگی دارند تا جزوات دست نویس، فایل های متنی چاپی و الکترونیکی، فایل های صوتی و تصویری، اسلاید های آموزشی و مواد آموزشی دیگر که در طول سالها تجربه مورد استفاده اساتید قرار گرفته است را دریافت نموده و پس از تایپ، سازمان دهی و آرایش و صفحه آرایی به شکل کتاب و یا کتابچه های قابل چاپ ارائه دهند.

اساتیدی که تمایل داشته باشند می توانند علاوه بر کتاب و یا کتابچه، جزوات خود را در قالب نرم افزارهای آموزشی، اسلاید های آموزشی، فایل های صوتی و یا فایل های تصویری درآورند.

افراد متقاضی جهت استفاده از این خدمات می توانند با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایند. پس از ثبت سفارش در اولین گام فایل های اولیه سازمان دهی می شوند و توافقات لازم جهت شکل دهی و نظم متون و مواد آموزشی حاصل می شود. در مرحله بعد نسخه اولیه کار جهت بازبینی و تایید به سفارش دهنده تحویل داده می شود. و در نهایت در آخرین گام نسخه نهایی آماده می گردد.