پیاده سازی فایل صوتی و تصویری

محققان، سازمان ها، شرکت ها و موسساتی که جهت انجام امور پژوهشی و اداری خود نیاز به پیاده سازی فایل های صوتی و تصویری فارسی و انگلیسی دارند می توانند از این خدمات استفاده نمایند. تیم پیاده سازی متون، فایل های صوتی و تصویری شما را تحویل گرفته و متن فایل را بصورت تایپ شده در اختیار شما قرار خواهند داد.

این خدمات همچنین برای موسساتی که در زمینه تولید محتوای آموزشی و ساخت نرم افزارهای چند رسانه ای (مالتی مدیا) فعالیت دارند بسیار پر کاربرد بوده و این موسسات می توانند با عقد قراردادهای موردی و یا زمانی از تخقیفات ویژه برخوردار شوند.

اشخاصی که به واسطه مشغله کاری فراوان و کمبود وقت فرصت تایپ شخصی و یا فرصت مراجعه مستقیم به مراکز تایپ را ندارند نیز می توانند صدای خود را بوسیله یک رکوردر، کامپیوتر شخصی، و حتی موبایل ضبط کرده و فایل مربوطه را برای ما ارسال نمایند. پس از ثبت سفارش و ارسال یا آپلود فایل ضبط شده، کار تایپ آغاز شده و متن مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن بصورت یک فایل متنی تحویل مشتری می شود.

دیگر فایل هایی که در این مرکز پیاده سازی و در صورت نیاز ترجمه می شود شامل موارد زیر می باشد: فیلم های ویدئویی، فایل های سخنرانی، فایل های مالتی مدیا، فیلم های مستند، پادکست ها، ویدئوهای آموزشی، خود آموزهای صوتی و تصویری و … . لازم به ذکر است که تعرفه پیاده سازی فایل های صوتی و تصویری بصورت دقیقه ای محاسبه می شود و پس از دریافت فایل هزینه کار محاسبه شده و به سفارش دهنده اعلام می شود. در صورت تایید سفارش دهنده، کار پیاده سازی انجام می گیرد.