بروشور و کاتالوگ

استفاده از بروشور و کاتالوگ جهت معرفی محصولات یا خدمات امری متداول و مرسوم است. موسسات علمی، پژوهشی، و آموزشی که قصد دارند خود را به مخاطبین معرفی نمایند می توانند با طراحی و تهیه یک بروشور مناسب در این امر موفق بوده و از رقبا پیشی بگیرند.

علاوه بر این شرکت های تجاری و بازرگانی نیز جهت انجام امور بازاریابی و معرفی محصولات خود نیاز دارند کاتالوگ ها و بروشورهای تبلیغاتی مناسبی را تهیه نمایند. رعایت اصول گرافیکی و زیباشناختی مانند طراحی اصولی ، ترکیب رنگ مناسب و محتوای متنی هدف دار و آنالیز شده منجر به انتشار یک کاتالوگ یا بروشور جذاب برای مخاطبین می گردد. در طراحی یک بروشور یا کاتالوگ باید گرافیک، رنگ و تصویر متناسب با هدف به کار گرفته شده باشند، تصویر در جای مناسب استفاده شده و تنوع در رنگهای به کار گرفته و یا نوع رنگ، باعث آشفتگی ذهنی نشود، موارد مهم از طریق گرافیک، رنگ وصوت مشخص و برجسته شده باشد، و اصول و نکات ضروری در طراحی صفحه (اندازه حروف، نوع حروف، محل نکات مهم، پیغام‌ها، کادر و …) به خوبی به کار برود تا روی مفاهیم مهم تأکید گذارد.

کارشناسان مدیریت و بازاریابی که در این مرکز فعال هستند در کنار طراحان کاتالوگ و بروشور به بازخوانی متن های تبلیغاتی پرداخته و راهنمایی ها و کمک های لازم را به آنها ارائه میدهند. در نتیجه متن تهیه شده جذاب، گیرا و مناسب خواهد بود.

در کنار این خدمات، بازرگانان، تجار، و دانشگاهیانی که تمایل دارند با محصولات و خدمات خارجی آشنا شوند می توانند بروشورها و کاتالوگ های خارجی را در اختیار مترجمان ما قرار داده و در فاصه کوتاهی متن فارسی آن را تحویل گیرند. نمایندگان شرکت ها و سازمان ها و تولیدکنندگان خارجی نیز که به دنبال ترجمه کتابچه های راهنمای محصولات خود برای مشتریان داخلی هستند می توانند از خدمات ترجمه این مرکز بهره گیرند.

بخش انفورماتیک مرکز توسعه مهارت های آکادمیک ایده نیز می تواند مشتریان را در انتشار تبلیغات، بروشورها و راهنماهای تهیه شده بصورت دیجیتال کمک نماید.