نرم افزار چند رسانه ای

امروزه بسیاری از موسسات و مراکز آموزشی و سازمان ها و ادارات موفق جهت معرفی خود و یا به منظور بالا بردن راندمان کاری خود از پیشرفت های تکنولوژیک جهت ارائه محصولات جدید بهره می گیرند. یکی از مظاهر و محصولات عمده این پیشرفت ها نرم افزار های چند رسانه ای یا مالتی مدیا می باشد که روز به روز استفاده از آنها در عرصه های گوناگون مانند آموزش و تجارت رو به رشد است.

نرم افزار های چند رسانه ای در عرصه آموزش این امکان را فراهم می سازند که بدون حضور مدرس، فرد کاربر به یادگیری علوم بپردازد. استفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای جایگزین مناسبی برای حضور در کلاس های آموزشی می باشد.

نرم افزار های آموزشی در مقایسه با دیگر بسته های آموزشی از این مزیت برخوردار هستند که امکان تعامل کاربر را فراهم می سازند و به نحو مناسبی فضای کلاس را شبیه سازی می نمایند. این نرم افزارها بطور همزمان می توانند متن، صدا، و تصویر را در اختیار کاربر قرار دهند.

استفاده از نرم افزارهای آموزشی برای موسسات آموزشی این مزیت را در بردارد که موسسه مربوطه می تواند نرم افزاری را تحت نام و آرم و نشانی خود تهیه نماید و علاوه بر تقویت آموزشهای ارائه داده شده از این طریق، برند و شهرت خود را تقویت نماید. در واقع مدرس و یا موسسه ای که یک نرم افزار آموزشی را تحت نام و عنوان خود تهیه و منتشر می کند با این کار خود را از رقیبان متمایز ساخته و کسب شهرت می نماید.

نرم افزارهای تولید شده در این مرکز تحت نظارت همزمان کارشناسان انفورماتیک، گرافیک و مدیریت آموزش تهیه شده و از لحاظ شاخص های نرم افزاری، گرافیکی، و آموزشی از استانداردهای لازم برخوردارند. این نرم افزارها بر خلاف محصولات کاغذی که محدودیت های زیادی را بر مولف تحمیل می کنند می توانند حجم زیادی از اطلاعات را بصورت همزمان ارائه دهند.

علاوه بر مدرسان و موسسات آموزشی، مراکز و ادارتی که قصد برگزاری همایش، کنگره و یا کنفرانس دارند نیز می توانند از خدمات طراحی و تولید نرم افزارهای چند رسانه ای بهره گیرند. افراد متقاضی جهت دریافت این خدمات می توانند سفارش خود را در سایت ثبت نمایند و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.