کلاس آموزش مجازی

بسیاری از افراد به واسطه مشکلات و درگیرهای روزمره امکان حضور در کلاس های آموزشی معمول را ندارند. عموما مشکلات متعدد همچون کمبود زمان، محدودیت اختصاص زمانی خاص در روز جهت امر آموزش، بعد مسافت، عدم تمایل به حضور در فضاهای آموزشی و غیره جز سد ها و موانعی هستند که حضور در کلاس های واقعی را دشوار می سازند. آموزش الکترونیک، که عبارت است از انجام فرایند آموزشی بر روی بستر ارتباطات الکترونیک با استفاده از تعامل میان فراگیرن و مدرسان، راه حل مطلوبی را برای این افراد فراهم ساخته است.

برگزاری کلاس های مجازی این امکان را فراهم می سازد تا دانش پذیران مستقل از زمان و مکان به فراگیری دوره های مورد علاقه خود بپردازند. به همین منظور مرکز توسعه مهارت های آکادمیک ایده به عنوان بخشی از اهداف خود اقدام به طراحی، برگزاری و اجرای دوره های آموزش مجازی نموده است. کلاس های آموزش مجازی توسط مدرسان مجرب و اعضا هیت علمی تدریس و مدیریت می شود.

از آنجا که طراحی و تدوین این دوره ها توسط کارشناسان ارشد مدیریت آموزشی انجام می گیرد، این اطمینان حاصل می شود که دوره ها با بهترین کیفیت و به شکلی مناسب اجرا می شوند. تمرکز بر یادگیری مشارکتی یکی از نقاط ممتاز آموزش های طراحی شده می باشد.

از دیگر ویژگیهای متمایز کلاس های آموزش مجازی، امکان برگزاری کلاس های خصوصی تک نفره و یا چند نفره است که در آن سرعت و روند آموزش بر مبنای نیازها و استعداد های فرد یا گروه تنظیم می شود.

شرکت کنندگان در دوره های آموزش مجازی این امکان را خواهند داشت تا بصورت مستقیم (آنلاین) و غیر مستقیم (آفلاین) از محتوای آموزشی تهیه شده به شکل صوت، تصویر، و متن استفاده نمایند. علاوه بر این جلسات آموزشی آنلاین بصورت منظم برگزار شده و در این کلاس ها دانش پذیران بصورت مستقیم با اساتید خود تعامل خواهند داشت.

در پایان هر دوره نیز آزمون های اینترنتی به عمل آمده و افراد موفق در هر دوره مدارک معتبر پایان دوره را دریافت خواهند کرد.